Grib telefonen … Ikke for at tage billeder, men for at få professionel hjælp til din visuelle kommunikation.

De fleste løber i dag rundt med et formidabelt kamera i lommen i form af deres mobiltelefon. Og rigtigt mange firmaer inddrager da også mobilen, når de skal have formidlet deres nyheder eller professionelle tiltag. Men hvis du i stedet inddrager en professionel fotograf til at formidle dit professionelle arbejde, så har dette flere fordele for dig.
Det sikrer dig et mere professionelt og ensartet look på din visuelle kommunikation fremadrettet og det gør at du din fortælling fremstår meget mere kompetent og seriøst.  


Når jeg bliver hyret af en ny kunde, så er det første jeg gør at sætte mig ind i hvilke behov kunden har for visuel kommunikation. Hvad der skal fortælles og på hvilke platforme billedmaterialet skal bruges. En ting mange glemmer inden de starter med at lave billedmateriale, er at få et overblik over hvilke “kasser” billedmaterialet skal kunne passe til. Dette syntes jeg er en meget vigtig ting at få på plads inden man går i gang med produktionen. Det kan være at alle billeder skal kunne bruges både på hjemmeside, på SOME, på emballager, i nyhedsbreve m.v., platforme som alle stiller forskellige krav til det enkelte billede. Ud fra dette rådgiver og guider jeg kunden, inden vi går i gang, til hvilken form for billedmateriale jeg vil anbefale og hvordan dette visuelt kan udformes. Således at kunden får det bedst mulige billedmateriale og billedarkiv til netop deres historiefortælling og platforme. 

God planlægning og dialog, er det bedste udgangspunkt for at producere det bedste materiale. 

Using Format